09.10.10

Hej sådär mitt inatten. Eddie är kvar i idol och allt är frid och fröjd, dock kunde ju Camilla ha åkt ut.
Kollade på idol med Martina som sagt, sen drog jag ner till Josan och var där med henne och Lucinda.
När jag skulle åka hem ringde jag till Martina och hon berättade att lilla Frode var på ansans så var ju tvungen att sno en björnkram, haha. Sen åkte jag och Märta ut till industri området där grabbarna va, men det var kallt så efter en kvart eller så beslöt vi oss för att åka hem.

När jag hade skjutsat hem Martina och var påväg hem ser jag att postbilen är i början på min gata, så åker hem och parkerar bilen sen stället jag mig vid ingången till vårat hus där även postlådan är. Står och stirrar på postbilen och hoppas på att den inte åker in på tvärgatan, och de gör den, men det kommer tillbaka för den såg ju mig. Så kommer posten till mig direkt i handen, tackar och tar emot gör jag. Så snällt av honom.
Så nu ligger tidningen på bordet så slipper pappsen gå ut och hämta den imorgonbitti, visst är jag snäll?
Brukar faktiskt ta in tidningen nästan alltid när jag kommer hem sent, slipper pappsen göra de på morgonen när de är kallt ute.

Nej nu ska jag försöka sova, var trött tidigare men nu har jag blivit övertrött. Känner dock att såfort jag kommer slå upp boken så kommer jag bli stentrött.

Imorgon är de kalas, kolla på innebandymatch och sverige match på ansans som gäller, de är najs!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, min pappa är snäll han :DD

2009-10-10 @ 12:37:55
URL: http://emelienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0