09.10.11

Även när jag sitter ensam i min jätte kalla lägenhet (fönstret går inte att stänga helt och elementet funkar inte) och vet att det snöar i Kopparberg så är jag glad. Jag har inte haft sånt här humör på jätte länge, såklart går det upp och ner, men jag känner mig nöjd, men vad har jag att vara nöjd över egentligen? Det spelar egentligen ingen roll, för jag känner lycka.

Det som skulle göra mig riktigt lycklig och glad, de är om jag vaknar upp imorgon och får se snö. Om det så bara ligger på backen i två minuter gör inget för mig. Men snö är verkligen något som gör mig glad och alltid har gjort det!

Hann med att träffa hela familjen idag och umgås med Martina också. Åkt tåg med Jennie också.
Och på tisdag ska jag träffa Mikaela, vi ska åka ut till Marieberg och fika och sen kolla i lite affärer, kanske ska lämna in min tonkefån samtidigt? Den stänger av sig varje gång jag lägger ner den för hårt, kommer åt den lite för hårt och så vidare.

Nu ska jag försöka hitta något bra att titta på på tvn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0