09.10.12

Idag efter VFU.n gick jag hem och var lite småhungrig, Emma ringde och vi pratade väl närmare en timme samtidigt som jag lagade mat och åt den. När vi sa hejdå så gjorde jag mig redo för solning. Hann gå halvvägs innan Frida sa att hon behövde hundvakt, och jag ville ju mysa med lille Bilbo. Så det var bara att vända på klacken (uggsen) och traska hem och invänta Bilbo.

Så jag spenderade min kväll med honom. Vi tittade på tv, busade en massa gick på en liten promenad och sen somna han i mitt knä. Så söt den lille doggisen.


Måste inspektera de nya stället!

Lilla Bilbo var så busig så, lite läskigt i början utan sin mamma bara (:

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på färjan. Sen sova tidigt, för imorgon blir en heldag utan att vara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0