09.10.13

Efter praktiken idag gick jag hem och gjorde i stort sett ingenting till ungefär fem när Mikaela kom och hämtade mig. Vi åkte ut till Marieberg där vi gick runt och pratade och strosade runt lite. Sen skulle hon visa ett par skor som hon ville ha. Och vad händer? Jag blir dökär i skorna och vill ha likadana, fast vita. Så kommer det bli, på Fredag kommer pappa ner, eller så skjutsar han hit mig på Fredag och jag köper dom då.

När vi hade kollat igenom halva affären gick vi till Ikea, som Mikaela älskar och jag inte älskar lika mycket. Men ja, vad gör man inte? Jag kom iaf hem med en ny sån där man har påsar i, fast en rosa. Och sen typ 112 ljus, haha. Jag älskar ljus, ska tända några nu, har inte orkat än.

Sen jag har faktikt sökt till nästa kurs, känns skönt att slippa tänka på de iaf.


Kolla skorna, gud vad kär jag är!
Ser lite ut som barnskor (finns i barnstorlekar också, haha)
Verkligen bra vinterskor, som behövs. Och snygga också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0