09.10.14 - sverige

Eftersom det inte finns någon som helst chans ( i stort sätt ) att Sverige kommer ta sig till VM så kan jag ju muntra upp er med en gammal dänga. Minns ni matchen mot Island 6 juni 2007 ? Det gör jag. Jag tror nästan jag minns hela dagen faktiskt. Men vem kan inte minnas den matchen? 2 mål av Sveriges mest älskade fotbollsspelare Marcus "Mackan" Allbäck.

Pallar knappt att kolla på landslaget, u21 spelar så himla mycket bättre och matcherna är mer intressanta. Känns även som det är dags att byta ut några fler spelare än bara mackan henke och fredrik? Jo precis, in me nya Mackan och Ola. Dom spelar bra ihop. (heter han Ola?)((toivonen?))


Älskar detta mål, dom som klagar är bara avis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0