09.10.16

Åhnej, jag har gått och blitt sjuk. Som jag nästan förstod att jag skulle bli. Har skallebank och ont i halsen. Hoppas det blir bättre eftersom de är maskeradfest imorgon. Men känner verkligen inte för att festa om jag mår dåligt, känner inte för att festa så mycket över huvetaget. Vill vara frisk till sista veckan på VFU:n. På Måndag ska jag till och med få vara med och öppna. halv 7 på morgonen, låter inte de roligt? Måste gå upp typ klockan fem. Tur att pappsen skjutsar mig till örebro på söndag, så jag får köpa mina nya dojjer också, hihi!

Var ju som sagt ute på stan igår, gissa vem jag såg som jobbar på en affär på stan? Joooo, hon som spydde på mig sista tisdagen på förra satin. Usch och fy! Hon är säkert en jätte snäll person (som jag märkte i början på kvällen) men ack va en spya kan ändra uppfattningen på folk.

Nu ska jag lyssna på lite musik, ligga i min säng och slöa innan jag diskar och går till tåget som går kvart i tolv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0