09.10.18

Förfesten igår var jätta rolig, vi sjöng gjorde oss iordning och sjöng singstar. Hade hur trevligt som helst, sen bestämde vi oss för att dra iväg till Folkan en studn efter tio. Inte riktigt vad jag hade väntat mig, men det var kul att träffa folket som var där en stund. Vi pallade inte att vara kvar så länge, så vi drog upp till Ansans istället. Inte heller så jäkla roligt. Men alltid kul att umgås med vänner.

Idag vaknade jag så jäkla tidigt. typ halv nio. Och när somnade jag? ja runt 6 iaf. Så jag är jäkligt trött just nu.
Jag och pappio åkte till Örebro runt två tiden. Ut till Marieberg och sprang nästan iväg till DNA och köpte mina skor, ååh vad dom är söta. Vill gå till VFU.n NU, bara för att ha dom på mig.
Sen gick jag med pappio i några affärer, han köpte brallor och skjortor. Sen käkade vi på Pacos och sen köpte jag en cardigan? heter de så? Den var supermysig iaf. Ska nog ha den imorgon med mina nya dojjer.
Asch så trött jag är nu. ska nog lägga mig vid åtta, ska upp redan vid fem imorn. Ska vara med och öppna på dagis imorn, blir spännande. Och skönt för jag får sluta vid halv 2 redan, bättre än halv fem!


Jag som fotbollsspelare och Martina som ja, vad ser de ut som?

Cicci aka Indian (nej Pokahontas men jag kan inte stava)

Jenny aka Pink

Haha jag måste bjuda på den här bilden.


Kommentarer
Postat av: cissiLalia

hahaha vad e de som händer på sista bilden?

2009-10-19 @ 21:48:44
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

roliga bilder :)

2009-10-24 @ 20:13:41
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0