09.10.20

Orkade inte blogga igår, kände verkligen inte för det. Men de gick bra att vara med och öppna på dagis. Visst var de lite jobbigt att gå upp vid fem, men de funka! Var verkligen skönt att sluta vid halv två. Men fick jag något att göra för de? Nej.
Jag gick och handla, sen sov jag. Jag älskar att sova, får sova om 3 timmar. LÄNGTAR. Men har också lust att gå på en promenad.
Jag gjorde iaf något igårkväll, jag gick på promenad med Emma och Michaela, en lång sådan blev det. Sen gick jag förbi hemma vid Frida Joakim och Bilbo, så fint dom hade det.
När jag kom hem duschade jag och sen sov jag många sköna timmarssömn blev det.

Idag vaknade jag otroligt glad, vet dock inte varför.
VFUn gick bra, eftersom min handledare gått ner til halvtid så är de en tjej som jobbar för henne halva dagarna. Gick och irriterade mig på typ hela dagen för jag tyckte jag kände igen henne, tillslut visade de sig att hon gick på JB samtidigt som mig. Hon gick i trean när jag gick i ettan, tyckte jag sett henne förut.
Nu har jag varit hemma ett tag, så har jag lagat mat.

Jag borde göra något, typ städa eller något annat bra, men gör jag de? Naj. jag är bara lat och tycker synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

jajjemän, i april kommer den lilla plutten :)

Tack så mycket :)

2009-10-22 @ 17:11:05
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0