09.10.27

Solen skiner i örebro, undra hur varmt de är ute? Ska jag dra på mig vinterjackan och cykla till skolan eller ta risken att frysa ikväll om jag tar vindjackan? Va svårt de blev, åh. Kanske får skippa vinterjackan idag?

Igår gjorde jag absolut ingenting, förutom att jag städade. Okej, de är något. Skönt att vakna upp till renare miljö, hatar att mina kläder alltid hamnar på golvet, vem är de som lägger dom där? blir så irriterad, hehe.
Har inte hunnit men något idag iaf, ätit min frukost som alltid. På  tal om frukost så var jag nära att köpa tre kastruller igår. Hur skulle de se ut om jag har 7 kastruller och har typ ingen plats för de och endast har två plattor? Ja iaf, anledningen till att jag tänkte köpa dessa kastruller var för att det var teflon i dom. Men egentligen behöver jag bara en liten med teflon i, skulle vara skönare att ha en telfonkastrull på morgonen när jag gör min gröt, den bränner fast som bara den eftersom jag inte orkar stå och röra i den hela tiden.
Vilka problem jag verkar ha idag?

Vid elva tiden tänkte jag ta min cykel och cykla ut mot uni, jag tror jag kommer dö halvvägs dit men skadar ju aldrig att veta hur lång tid det tar att cykla dit. Och idag är de ju som sagt sol, så då får man ju ha solbrillor.

JAAA, och vet ni vad? Vet ni vem som kommer till UNI IDAG? ALEX SCHULMAN. Det är helt sick. Hoppas man kan få se en glimt av honom. Orkar inte gå på en föreläsning om nätverk i nån timme, haha. Bornis tyckte jag skulle stå utanför salen där han har föreläsning och sen när jag ser han ska jag skrika "Bajen åker ur bajen åker ur" eller något liknande, för stackars Alex är ju aik.are!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, varför ska du skrika "Bajen åker ur" om han är AIK:are? :P

2009-10-27 @ 12:44:07
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: Bornis

Nej! det var ju inte Bajen åker ur du skulle säga^^

2009-10-27 @ 14:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0