09.10.31

Fan fan fan fan fan fan, vad jag saknar dig mamma. fan fan fan fan fan fan fan fan, jag önskar att du var här, satt brevid mig och kollade på Rosa bandet galan med mig. Och att vi tillsammans kunde vara glada för att du överlevde. Jag fattar ingenting, varför? Det kommer aldrig bli lättare, om något så blir det bara svårare.
Svårare att förstå, svårare att vara stark. Det blir bara lättare att vara svag.

Jag vill bara förstå, men det kommer aldrig gå, aldrig någonsin.

I'd find a million ways to say I love you

Sing a million songs to make you smile

But I can't turn back time


Kommentarer
Postat av: cissiLalia

:( håller om hårt. du ska veta att vill du någongång prata om vad som helst eller bara avra så finns jag här sötnos. livet e hårt jag om någon vet det. livet är orättvist.men det kan även vara något underbart bara man hjälper varandra genom hårda tider å stunder.



puss å kram//cissi

2009-10-31 @ 13:55:04
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0