09.09.06

Jag blir helt tokig på vädret idag, de har varit mulet och blåsigt regnat som bara den, och nu, nu är hilmen blå och solen skiner. Meen, man ska inte klaga allt för mycket på vädret, för idag är det ju faktiskt dags för utomhusbio.

Dagen till ära har jag diskat och städat. Varför? Jo pappa kom ju hit idag, men kläder. Tack så himla mycket för det, gick under här utan kläder. Nu saknar jag bara några av mina tröjor och t.shirtar och annat, tur att man ska hem till helgen.
Well well, Frida åkte hem mig och pappsen ut till Elgiganten och Jula, jag hämtade min telefon och hon skulle köpa en hårtrimmer till lille bildo. han har blivit hur hårig som helst nu, den lilla nakenhunden.
När vi släppte av Frida åkte vi till Max och käka, jag fick välja vart som helst jag ville. Men, har man åkte förbi vid max i två veckor när man varit skit hungrig så får man skylla sig själv, jag måste börja blunda när jag åker förbi där. Vem vill inte ha ett supreme mål liksom?

Efter maten åkte vi in mot stan, pappa skulle på clas olhson. Och jag hittade väl såklart en del grejjer där jag med, ska dit i veckan och köpa mer krokar som man hänger på dörrar. aa skit bra sak iaf.

Nu ska jag chilla lite, ska in till Universitetet och kolla på "låt den rätte komma in" och sen gå en spökvandring, hoppas det blir roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0