09.09.09

Åh, vet ni vad? Jag mår bättre idag. Nu är de bara näsan och halsen, hatar verkligen att ha ont i öronen så det är jätte skönt att det har släppt. Har fått världens fobi av öronvärk sen jag var i spanien för några år sen, fick öroninflammation 40 graders feber och mina käkar svullna ihop och mina öron blev inte bra på hur länge som helst. Som tur va kom de på slutet av semestern och en till sak som var riktigt bra var att det var sommar os och vi hade svenska kanaler i våran lägenheten.

Snart ska jag kila iväg till bussen och åka upp till skolan och träffa Jennie, ska kopiera massa texter som jag måste läsa till imorn. Och ikväll är de pubrunda med nollningsgänget, men skiter jag i de? Aa jag tror det. Jag vill inte missa när Sverige spelar match för att gå runt och lala.

Sen var det en tjej som undra vart jag köpt min underbart sköna beverly hillsdress, den finns på Bik Bok och kostar 299 kr vardera, alltså 299 för byxorna och lika mycket för tröjan. Min är ju grå, men har för mig att det fanns i mörkblått också.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack så mycket för informationen! :)

2009-09-09 @ 12:09:46
Postat av: Anonym

äsch, pedagogik kan säkert vara jobbigt det med ;)

2009-09-09 @ 17:55:27
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0