09.09.14

Blöö. hatar folk!
Idag mellan 7-16 håller två gubbar på med något fiberhöjja från telia. tänkte väl att eftersom jag bor på andra våningen så borde jag väl ha lite tur, dom kanske iaf kommer till nio? de är ju faktiskt några lägenheter där nere.
Men vad händer? 20 över sju vaknar jag av att gubbarna ringer och bankar på grannarnas dörr. Var väl lika bra att kliva upp tänkte jag. Så vid 20 över åtta typ var dom hos mig, och d tog väl en halvtimme kanske. Hatar folk! äntligen fick jag sova en hel natt men näe. Inte fick jag sova ut iaf.

Skolan börjar ju inte förens 15 idag, eftersom den första föreläsningen blev inställd.
Har iaf hunnit med att gå och handla och laga mat, nu ska jag väl chilla eller försöka läsa lite, vilket är cpesvårt när jag är utan nikotin. kan inte koncentrera blicken någonstans.

Nej hoppsi, nu ska jag göra mig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0