09.09.15 - Christine

Någon som kollar på serien Christien idag? Så som hon och Matthew beter sig med pluggande (eller ja, bygga en missions kyrka till Christines son) sån är jag.

" JA nu jävlar är jag pepp, nu ska jag göra det här. Men, mhm måste lästa lite bloggar"
fem minuter senare
" Nu du, jävlar vad jag ska läsa. men kanske borde hitta lite bra musik och när kom den där filmen ut nu igen..."

ja ungefär sådär har hela min dag sett ut. Men jag har läst lite av det jag ska iaf, så har jag beställt lite böcker jag kommer behöva snart. T.ex. när jag ska skriva paper? Well well, ska väl försöka hitta lite andra grejor att läsa tills imorn.

Men är fortfarande glad över min VFU plats, känns verkligen bra! Pratade med en anställd där idag, så nästa vecka på onsdag ska jag befinna mig där klockan tio för ett att träffas litegrann så vi lärkänna varann litegrann. Hoppas jag gör ett lika bra intryck som jag gjorde på Linåkern. Men, konstigt nog även fast jag kan vara lite blyg så verkar jag göra ett rätt bra intryck när jag träffar nytt folk. Hoppas på de även denna gång.
Om jag var nervös när jag bara skulle se vilken plats jag hade blivit tilldelad, när jag ringde och när dom ringde upp. Tänk då vad nervös jag kommer vara när jag ska gå dit?
Men är det något man känner att man vill göra resten av livet så går nog allt bra!


Jag och Malin på studenten, fick två bilder av henne igår (:

Visar stolt upp mina lökar! haha.


Kommentarer
Postat av: my & martina

hej skulle vara jätte gulligt om du kunde göra oss två kusiner en tjänst :) vi vill gärna ha en fin design och header på vår blogg. skulle du kunna hjälpa oss ? eftersom din blogg är så fin tänkte vi, om du hjälper oss är du sjukt snäll plus om du vill kan vi länka din blogg alla fall en gång i månaden, deal ? :) kram på dig Linn

2009-09-15 @ 20:37:48
URL: http://kusiners.blogg.se/
Postat av: Anna

har inte kollat den senaste veckan men det är en grymt rolig serie tycker jag :P

2009-09-17 @ 11:27:45
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0