09.09.18

Maaa, idag smällere.
Sitter i soffan och kollar på the voice där Kissie och Johan T Lindwall är med just nu. Gick och la mig tidigt igår så fick skylla mig själv att jag är vaken nu. Vid tre åker vi, och vad ska jag göra fram tills dess. Jag vill åka till Leksand nu. NU!
Mahaaaa, de pirrar i magen när jag tänker påt.

Ne, blö. jag måste hitta på något att göra? Kanske somna om eller ta en promenad ner till syster?

Asch då, ska shoppa loss idag iaf!

Hoppas lille Lovisa blir en napptjej, hon ska få en såndär i julklapp!

Till Pappa, han får fyra st när han fyller år, så ska han få två till i julklapp
Såklart får han något mer i julklapp också. Vad vet jag inte än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0