09.09.20

Klockan är mitt i natten och jag önskar jag kunde förklara för er leksingar hur underbart de faktiskt kändes att vara på första hemma matchen för iår! Första gången för oss alla fyra som var där.

Kvällen har bestått av mycket skratt och dans hemma hos syster och torbjörn, opch lite dans och lite prat hemma hos emely. Saknar jag krogen och Jennie i örebro. ja de gör jag! Jag har alltid gillat tanken på att festa hemma i kopparberg. tänker alltid " kul att träffa samma gamla folk" kanske inte i samma banor men iaf. har haft kul,  men vad slår det en krogkväll där man lärkänna helt nytt folk för en kväll.

För några veckor sen träffa jag en gammal kompis som är färjestadare, och han säger " tänk om du och jag skulle skaffa barn " och min första tanke är, " nej, de går ju inte, du håller ju inte på leksand " de låter knäppt, men jag är en såndär person som verkligen vill att jag och mina barn ska ha samma intresse och hålla på samma ishockey lag. Visst blir dom kända inom ett annat lag så visst, men jag kommer inte kunna känna empati för ett annat lag, så känns det just nu iaf. Jag måste ha en leksing som karl!


Kärlek, egen bild på klacken visas på måndag
såklart med sämra kvalite!

Hitta en bild på min man, Jesper Ollas nr 14
 och målvakten Joacim Eriksson som fick hålla nollan första hemma matchen

Vill även tacka Kimpa och Jocke som gick med mig hem, jag är en såndär feigs som inte vågar gå hem själv. När jag är i Örebro så har jag telefon i högsta hugg! Kan typ inte gå under tunneln på natten utan att prata med någon!
( Lagom full och babblar om hockey, ja! Det är jag under vintern.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0