09.09.21

Är så fett taggad på helgen, de är kopparbergsmarken och herrarna har första hemma matchen i innebandy. Mot vilket lag ? JO pålsboda. sist dom var här hade dom med sig en buss fylld med folk

Idag var vi på Innebandy match, A-laget spelade ju mot Pålsboda.
Jag och Martina kom dit rellativt tidigt, såg massa folk på byn och började undra vad som stog på.
När vi kommer in i hallen är det ett jävla liv, Pålsboda har med sig en egen jävla klack på runt 20-30 pers. Haha trummor signalhorn och sån där sak som man pratar högt i ? Megafon heter det så ?
haha roliga killar var det.
- Om man vill titta på Linn får man ge 20 kr till mig, 10 kr för hennes kompis.
han kunde inte ta mer för martina för hon inte visade håret. haha oj oj oj. Trevliga var vissa av dem också, dom tyckte vi skulle följa med till örebro och festa, han som köpte mig kom på att han bodde nära mig så han tyckte vi skulle festa.
nej oj går inte ens att berätta allt, men kul var det vill jag lova. Det lönar sig att vara blondie vill jag ju lova iaf.
Så blir en och annan färgning i veckan. men blir det brunt kanske ;)


Det där är ett utdrag från tidigare i bloggen från förra året när vi mötte pålsboda sist.

Önskas Bussresa till Seriepremiären Fredag 25 Septemeber
Motståndare Kopparberg matchstart 1915

Upplägg liknande förra året var o en lägger 150 kr/pers

Bokas på Sms/mail till Dennis först till Kvarn


Hittade de där på Pålsbodas hemsida så vi kan ju förvänta oss samma drag som sist hoppas jag ?




Kommentarer
Postat av: runningbear

du var sjukt söt!!!

shit asså.



tycker du att jag är söt? (a)

http://img87.imageshack.us/img87/527/1253579219585.jpg

2009-09-22 @ 03:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0