09.09.22

Mmm, hur gott är det inte att börja dagen med havregrynsgröt?
Så vad händer idag? tänkte springa ner och ta tvätttid nu vid nio, men jag ångrade mig och dum som jag är fixar jag tills imorn 07-09. Ja Det blir säkert jätte bra. Saken är ju den att imorgon klockan 10 ska jag ju vara hos min VFU plats och hälsa på (VFU=Praktik). Är lite smått nervös men förhoppningsvis går det bra, jag måste bara hitta dit, haha!

Så, vad händer idag? Ska till skolan till tolv och träffa min lilla paper grupp - Kajsa och Patrik. Ska väl snacka lite, sen har vi seminarium idag, 13.15 - 16.45, jobbigt. Sen skulle vi nog stanna kvar lite efterår och börja vårat arbete.


Kommer nog vara sådär trött ikväll.
Sis och Ida!


Jaja, funderar på att ta cykeln till skolan. Men nu känns ju de rätt ovärt eftersom jag köpte en månadskort igår.
ååh, ne ska man göra  sig iordning och dra upp på stan en timme innan jag ska iväg till skolan? Daniel vill ha daxvax och jag vill ha en jätte varm och stor vinterjacka.

Naaa, nu ska jag nog ta och diska eller något annat roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0