09.09.25

Mmmm så underbart att dagen äntligen är här.
Mina tankar går rätt ofta i de banor att jag ska hinna ta mig en promenad innan frukost. Men eftersom jag är uppvuxen med att äta de första jag gör på morgonen, så blire ganska tufft när magen kurrar de första den gör på morgonen. Men vad hände idag? Istället för att gå ner och börja med frukosten så har jag redan duschat, inte alls min stil att duscha direkt på morgonen när jag är ledig. Men känner på mig att dagen kommer bli lite körig, så why not!
Sen är Martina vaken, jag vet helt otroligt. Sjusovarn är vaken. Hon ringde iaf och frågade om jag ville gå med till ica, och ja de ska jag. Har som sagt inte käkat frukost än så de blir ju kanon. Skolarbetet är inte klart, men jag måste leta mer info, allt som jag har skrivit ner upprepas i boken.

Idag är schemat följande:
Nu Ica
11.00 Barnvakt en stund åt Ida
14.30 Skjutsa brorsan och compani till stjärnfors.
(någonstans här ska jag fixa lite hallonsaft också)
16.00 Handla med tjejerna
17.00 Äta med tjejerna, samt hinna träffa Lisa och säga grattis till henne
19.00 INNEBANDY, Kopparberg - Pålsboda
ca 21.00 Festen drar vidare til okänt mål, öltält men vilket? karusell kanske!


Well well, se yah. Nu ska jag ha en fullsmockad helg med mat sprit goda vänner och gamla ansikten :D

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)

2009-09-27 @ 12:02:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0