09.09.30

Sov hos Jennie inatt, på hennes soffa till och med. Vi hade askul igår innan vi skulle sova. De är tur att vi är lika. Händer faktiskte flera gånger om dagen att vi säger samma saker elle gör samma ansiktsuttryck. Det hände två eller tre gånger idag. Haha de sjukaste var på en föreläsning för några veckor sen. Då ställer föreläsaren en froga och vi exakt samtidigt i exakt samma tonläge säger exakt samma siffra av alla siffror i världen - Treeeeee.
Hur läskigt som helst, haha!

Men men, vi råkade väl sitta och fnissa lite på föreläsningen idag. När vi får rast efter ett tag säger tjejen brevid mig:
Ni vet att de här inte är en obligatorisk föreläsning va? Ni kan ju gå hem alltså, jag menar ni pratar rätt mycket. Lite jobbigt för oss som försöker lyssna! ( sen kom de ungefär tusen bitcheyes )
Vi båda blir helt paffa, jag klämmer ur mig ett ursäkta. Om man nu stör sig så mycket på någon kan man väl säga det under tiden? Hjälper väl inte henne senare eftersom vi inte satt på samma ställe, för de gör typ ingen. Jaja, hon var helt störd iaf, vem fan säger inte till undertiden? ååååh gud så förbannad jag blev, och ledsen, haha! Känns ju verkligen välkomnande att fortsätta där. usch fy prutt.
Men när vi kommer ut får jag ett sms från bornis där det står att han klarat uppkörning och alltså fått körkort, så jag blev jätte glad och sluta tänka på bruden ett tag.
så GRATTIS BORNIS, fy va du är bra. tihi

Nu har jag varit hemma ett tag. käkat och sovit som vanligt. Nu vill jag ha vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0