10.02.01

Ohh, vilket roligt bildpass vi hade idag. Dagen började med föreläsning om vatten is och snö, sen på lunchen satt vi och tog de lugnt på Bilbergska. Anna kom förbi och sa hej, vilket var roligt. Inte träffat henne sen PDIn sluta.

Men på eftermiddagen var de bildpass, hur roligt som helst. Skulle göra spindlar. Dock hade jag bara med mig sugrör och ett trasigt örhänge, så jag fick improvisera. blev en liten påse med skräp i, utanpå klistrade jag tidningspapper som jag målade grönt, och ja. Resten kan ni se på bilden här nere.


haha, tycker den är svinsöt!

Men, får man vara såhär söt? min Ida pluttis <3

Gabbie i lördags :D söööööt!

blö

Trubaduren från i lördags, hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0