10.02.08 - VFU

Idag fick vi på Natur och skapande reda på våra VFU/praktik platser. Var lite orolig inför detta eftersom jag bara sökte 12 platser och dom lottar ut platserna. Men jag fick mitt förstahandsval, men hade nog inte tänkt så mycket när jag sökte. Ska vara i baronbackarna. Hur fan hittar man sig runt där? Går typ vilse när jag tänker på det haha. Men det blir nog bra, tänkte ringa imorgon och höra lite, vill gärna komma dit och kolla någon dag innan jag börjar så att jag hittar och sådär.

Skönt att de blev gångavstånd iaf, undra hur lång tid det tar att gå?

Jaja, allt kommer lösa sig tillslut.

Och folk har fått reda på vad de fick på hemtentan, gulp! Just nu vet jag bara folk som klarat som fått veta, så dom skickar väl ut till dem först, haha! Inställd på omtenta. Lika bra att vara det, skulle ju inte vara så kul om jag planerade något till min 20årsdag och så går inte det för att jag ska göra omtenta. För er som inte visste så fyller jag nästa fredag, den 19.e. På själva 20års dagen har jag tenta, i något, vet inte vad haha! Och på lördagen börjar omtentan för hemtentan.
Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0