10.02.28

Oj vilken händelserik helg.

Fredag: Åkte hem med Martina Lisa och Lina, smidde planer inför kvällen. När jag kom hem åkte jag till systembolaget (hade glömt att jag var 20 haha) och sen till bror och därifrån vidare till syster. Hos syster där jag skulle äta pizza, men vad fick jag istället? stuvad vitkol, men jaja! Det är gott det med.
Åkte upp till Lisa och drack vin med en massa flickor, och Gabbie var i byn. Rooooligt! När vi suttit och snackat skit och skrattat i några timmar drog vi till två kockar där de va kaos. Natten slutade tillslut med att jag satt vid köksbordet, läste dagens tidning, lyssnade på radio, åt rostade mackor och drack oboy. Bra slut på en bra kväll!

Lördag: Upp tidigt för att åka till klacken och vara där till tolv. Martina och Lotta hämtade mig vid 11 och vi åkte upp till Mårtenstorp för att hämta en minibuss. Vi åker ner till byn för att tanka den, vi har fått fel kod till kortet så vi ska åka därifrån, men de gick ju inte. Bilen startade inte. En gubbe som var där och tanka sa att motorn skurit sig och att vi skulle ringa bergningsbil, happ! ROLIGT! haha. Ringer Torbjörn och han kommer med startkablar så tillslut kommer vi därifrån kan göra oss iordning och dra iväg till Klacken. Åker bräda och lyssnar på klotjohan! Najs najs. Härligt i backen. Vid sex tog jag bilen till Lindesberg lämnade bilen till Pappa så han kunde åka hem och sen fick jag äntligen min pizza. Kollade även på Poccahontas (stavning?), Edge of darkness, ringaren i nothredam. Haha Två barnfilmer och en ny action rulle me Mel Gibson, gammal gubbe.

Söndag: Jag gjorde de klantigaste. Kollade tåg från Linde till örebro (trodde jag) så gick iväg till tåget men hade såklart kollat tåg till Kopparberg. Så vid tvåtiden åkte jag hem till Kopparberg. Käkade hemma, träffade Martina och tog tåget vid fem med Jennie. Nu har jag varit och handlat och plockat undan lite. ska diska också innan jag somnar för kvällen. BLir tidig kväll, ska upp vid sex imorgon.

Smiiileee (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bor i Ellinors lägenhet, vid södra station :)

2010-03-01 @ 16:52:24
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: Anonym

tre veckor :)

2010-03-02 @ 19:27:36
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0