10.01.03 - som alla andra

Tänkte göra en såndär som alla andra. Prata om mitt år som varit. Men vafan gjorde jag de här året?
Början av året bestod av praktik, snowboard och innebandy. Under min praktik kom jag på vad jag vill jobba med - barn. Och de var just de som gjorde att jag sökte till utbildningen jag går nu. Var även upp till Sälen och hälsade på Martina och compani som hade sin praktik där uppe.
Var ju även en del festande på våren, med studenten som vi kom allt närmre.

Fick en klänning sydd efter mina mått och precis hur jag ville ha den för första gången också. Sålde även biljetter till studentkryssningen som var i maj, som var förjävla roligt också för den delen. När för sommaren kom var de mycket utomhus som gällde. Stranden, bryggan hemma Mårtenstorp med Martina. Eller ja, Mårtenstorp va vi mycket i under hela sommaren. Vi festade, sov åkte båt solade badade allt gjorde vi där. Hade bara sådår jätte mysigt. Studenten var något väldigt speciellt, de var superroligt och klassen var ju den bästa så vi hade riktigt roligt.

Mitten av sommaren jobbade jag dagtid på bruket i ställdalen med ett riktigt roligt gäng. Vi busade runt och spelade kort när vi inte slet som djur. Fick under sommaren även veta att jag inte kom in i Göteborg utan i Örebro, vilket jag senare kom på var skönt så jag kunde fortsätta träffa min familj, som utökades i augusti med en liten Lovisa.

Skolan började med Nollning, redan på första festen träffade jag Jennie och vi klickade direkt. Hamnade i en asbra klass och vi är ett tajt gäng som träffas utanför skolan. Mycket hockey på höstkanten, Ollas skadade sig men kom tillbaka lagom till slutet på året. Såg även min andra stora idol i augusti, Marcus Allbäck.


Vad mer kan jag säga? de har varit, upp och ner men mest glada stunder, nya vänner och nya erfarenheter.


Sommar, sommar och sooooool. (och vattentålig kamera)

Jag och Ida, Moster och Gudmor till lill tjejen

Jag och min Määäääärta i backen

Frida och jag innan Solo och Afasi och Filthy, födelsedagspresent till mig själv

Micke och jag på studentkryssningen

Mickilili och Jag på studenten, hon är bäst!

Roligaste och mest klockrena utgången på heeeeela året


Kommentarer
Postat av: cissi

god fortsättning på dej sötlinn=) hoppas jag frisknar till ur denna förbannade förkylningen så jag har ork att åka lite pulka me dej som vi sagt =)

2010-01-04 @ 17:32:12
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0