10.01.04

Fan va seg jag är på att plugga. Hatar mig själv ibland..

Jag har  iaf kommit en god bit på den LILLA uppgiften. SUCK!!!
Pluggade fram till ett idag sen åkte jag iväg med Martina, Lisa och Bella och åkte lite skrillor, var roligt men gjorde lite ont i fötterna. Sen åkte vi hem till Lisa och spelade svarte petter och lite poker, skulle kollat på film men Lisas lillasyster Lina kollade på film redan, hon såg ut att vara riktigt rädd faktiskt haha.

Nu har jag käkat pannkakor och tagit mig ett bad, jag får inte sova förens jag gjort klart min uppgift bestämt vad den stora ska handla om och sett minst en film och läst ut min bok. Så kommer min kväll se ut.


Idag på Olovsvallen

I lördags på hockeyn, längst till höger ser ni Ollas

Norra stå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0