10.01.12

Yeeaah, jag klarade omtentan. Såg de imorse, gick in och kolla typ de första jag gjort varje dag i flera dagar. Äntligen fått svar. Skööönt, så imorn hämtar jag ut den. Blir spännande och se hur många poäng man hade.
Jag firade detta med att käka mannagrynsgröt, så sjukt länge sen jag åt det. Gott att kunna variera mellan havregrynsgröt och mannagryn.

Har kollat lite på schemat inför nästa kurs, som börjar redan på måndag. Det tokigaste är de verkar just nu som att jag har tenta på min födelsedag, min 20ÅRSDAG. Saay whaat! Så blir ju ingen kryssning i närheten av födelsedagen iaf.

Meeen, ska väl ta och käka lite mat om ett tag, sen ska jag träffa Michelle idag, roooligt!


Bilbo, och Frida i bakgrunden. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0