10.01.20

En heldag i skolan är ovant. På så sätt var PDI skönare, lektion 1-3 gånger i veckan. När jag säger lektion menar jag seminarie och föreläsningar. Idag hade vi föreläsning om hur växter klarar sig i snön osv. den höll på mellan 8.15 - 10.00 sen var de hål i 3 timmar och en kvart. Inte så kul, men tur att Jennie bor så nära så vi kunde gå hem till henne. Där flummade vi som vanligt, chillade och käkade.

Sen var det dags för andra bildpasset för kursen. Det var roligt. vi gjorde snöflingor/stjärnor. Det var roligt även om jag gillade gårdagens lektion mera. Men men, imorgon är det lektion om vetenskap mellan 9 och 12 sen är de äntligen helg.

Men vad jag ska göra i helgen har jag ingen aning om, strömpan eller tjoffys 20 års dag ?

Jooo förresten, SNABBA CASH var jätte bra. Inte som boken men fortfarande en bra film, verkligen. SE DEN FÖR SJUTTON GUBBAR...

Nu måste jag sluta, Frida är påväg hit, myyyyyyysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0