10.01.28

Guuuud va trött jag är idag. Varför blir det så när man vet att de är sista dagen på veckan? för jag är ju ledig idag, så de var sjuuukt jobbigt att ta sig upp imorse. Men upp kom jag, packade väskan kokade gröt och drog till skolan.

Väl där vare bara att ta på sig termobraller och pulsa ut i snö som går upp till knäna. Hade superkul, men vissa backar är bra jobbiga. Får väl bättre kondition av att va ute och pulsa i snön hela tiden iaf, de är ju ett stort plus tecken. Jennie drog hem efter första lektionen så jag hängde med några andra från klassen, vi käkade och snacka lite skit innan vi drog iväg på föreläsningen, men jag smög iväg i pausen. Jag va verkligen alldeles för trött för att lyssna på olika fåglar idag, blåmes talgoxe åsåvidare.

Jaja, ska väl städa ( som jag sagt i en vecka nu ) och sen åka hem. Imorgon far jag iväg till Ludvika för en spännande helg med Gabbie. Ser mycket fram emot de.


haha Jen jen, glad i snön!

Ser ni va djuuuupt de är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0