10.07.01

Juli redan, tiden går alldeles för snabbt. Juni månad försvann lika snabbt som den kom. Den var dock väldigt bra, både jag och Jakob har varit lediga och kunnat umgåtts hur mycket som helst.
Lägenheten i Örebro är uppsagd och i den bor redan någon annan, skönt att den är borta. För alltid faktiskt, sa upp första hands kontrakt.

Vecka 28 skulle jag börjat jobba, rengöring på Ahlstrom precis som förra året. Men, pappa ringde och väckte mig i Tisdags, och igår började jag jobba skift. Förmiddag igår, och förmiddag med stora bokstäver idag. Jobbade 6-18, hur orkade jag? Kommer bli kämpigt på söndag. Börjar 18 och sluter 6 morgonen efter, jag är ju en trött människa? jag vill ju sova nio på kvällen även om jag gått upp elva på morgonen.

Men imorgon är det eftermiddag som gäller, så försöker hålla mig vaken så jag sover längre imorgon. Men när jag slutar imorgon så kommer Jakob och hämtar mig.

Han har gjort mig till världens fjant, haha! Klarar knappt av att vara själv längre, inte sova själv heller. Aldrig litat på en människa som jag gör nu, aldrig har det kännts så här rätt/bra/underbart/säkert/osv!!!!


kolmården i början på Juni (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0