10.03.30

Jag tror jag haft världens bästa helg, ingen kan ha haft de bättre än mig.

I Fredags då fick jag träffa min Josan för första gången sen typ andra¨januari. Åkte ner till hennes mor och hämtade henne, men först gosade jag men Tecki, hennes hund jag inte träffat sen sist. Sen åkte vi hem till mig, pratade en massa, inhandlade vin en sväng sen satte vi oss framför tv, drack vin käkade ost och kex och kollade på så ska de låta. Johanna kom även förvi och vi skrattade och pratade en massa. Tillslut gick jag och Josan upp till två kockar, högt ljud som vanligt men trevligt folk. Vi drog hem efter ett tag, la oss skavfötter och pratade tills vi somnade. Hann även med en snabb frukost innan hon åkte. Får se när vi ses igen, saknar henne jämt.

På lördagen åkte jag och grabbarna upp till Leksand, för ett möte mot AIK. Oj vilken match vilken stämning. Var verkligen helt underbart. Vinst blev det, och Jesper Ollas gjorde avgörande mål. Jocke gjorde en asbra insatts, de gjorde även Oliver. Åh vad jag älskar mitt lag. Vi stannade kvar när matchen var slut, drack öl i arenan, jag dansade och tjoade. När vi skulle åka hem stannade vi på en pizzeria inne i Leksand. Och där träffade jag min kusin Marina, var hur kul som helst att ses. Blev överlycklig. Pizzan var den godaste jag ätit, helt seriöst. Och så på pizzerian träffade jag även en gammal msn-leksand kompis, var också sjukt kul.

Väl hemma i Kopparberg satt jag och Jakob och spelade frågesport med Gunilla och vänta på att pappa skulle komma hem, fick en parfym och tre maskaror av honom.

Om elva dagar åker jag utomlands med någon jag tycker om väldigt mycket, en hel vecka av bara slappande. Uuuuuunderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0