10.05.27

Shit, idag när vi höll på med vårat strandprojekt, som typ är vårat slutprojekt för denna delkurs så hitta jag och Jennie det fränaste. Två allmäna klotmusslor, vi letade alltså efter småkryp i vattnet. Såg inte mycket ut för världen dom där två kloten, men vi la dom i våran lilla burk ändå. När dom legat där en halvtimme och vi satt och skrev en massa olika saker så fick vi se hur dom stack ut en lång slemmig vit sat och började röra på sig, har nog inte varit så fascinerad över någonting sen jag och jakob såg en annan creepy sak i vattnet i helgen när vi var ut med Elsa.

Denna delkurs vi håller på med nu har faktiskt varit underhållande. Dock har man ju fått lite ändrade uppfattningar om att klivar ner i vattnet men har man överlevt innan gör man väl det efter man lärt sig vad som bor där i sanden. Inte är det några saker det lever där heller.

Well well, igår skulle jag och Jennie gå ut på krogis, på Ritz rättare sagt. Hoffmeastro spela, men när vi stått i kön i ca 3 minuter ångrade vi oss. Inte alls våran stil på folk där. När vi kom fram i kön sa vi att vi ville dra och de fick vi. Drog till Pitchers istället, satt på uteservering och snacka skit i några timmar sen kom Martina Moa och Matilda förbi. Tog en taxi hem tio i ett, sen vare bara att gå upp vid åtta idag. Inte så farligt men känns i ögonen nu, speciellt eftersom vi satt i skolan till halvsex också. Haha tur att man har en grupp man trivs med iaf.


Nemo som jag hitta i Järleån, Tobbe hitta Frasse men tog aldrig bild på honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0