match

Idag vare chill som fan i skolan, redovisa slutade halv 11 men stanna kvar och käka med Malin Jocke och Olof.

Sen drog jag hem, packade väskan och begav mig till Mister där vi softade och pratade en massa . Sen drog iv iväg för att hitta till Mellringa planen. efter ett tag hittade vi dit, utan att köra på gångvägen vid golfbanan som herrlaget gjorde förra året xD

Iaf, så förlorade vi matchen med 3-0 men med ett glatt humör. andra halvlek gick vi in med två mål inga insläppta mål och en hörna, OCH VI SLUTFÖRDE BÅDA MÅLEN. vi är fan bäst haha =) så jävla skön stämning i vårat lag.
match igen på söndag.
Fredag - ta sig en liten luring med Malinmelin.blogg.se Bornis och Fritte, sen kolla herr match
Lördag - ferre hos Bea sooooft :)


så jävla härligt mitt humör är och jag mår asbra. fy fan, jag älskar livet nu :)

har dem bästa kompisar, den bästa familjen. och ja jag vet inte. nästan allt är på min sida. jag har bara bra saker att se fram emot. och nej ni kanske inte vill höra hur lycklig jag är ? :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe, lycklig är bra LinnPinn!



Svar: Då shoppar vi :D Hehe blir nog lite svårt att få i förskott. ;)

2008-05-30 @ 08:38:10
URL: http://flinkfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0