en kväll i kopparberg, en kväll på ansans

Igår hade jag ingen ork för att stanna hemma, så jag drog till Cicci med Martina och där var det lite folk. Vi körde jag har aldrig och hade det roligt innan vi drog ner till ansans. Träffade lilla smulan där som fyllde arton igår, och en massa annat trevligt folk var där också. Men jag åkte hem ganska tidigt skönt att komma hem i tid så jag orkar upp idag, för jag ska på dop idag. Martinas brors unge Izabella ska döpas, tihi! Ska ta en massor med kort och ska snart ta mig upp till byn och köpa en nalle eller något liknande.
Men nu ska jag nog göra mig iordning och ta en dusch så jag är redo för dopet sen.


Hemma hos Cicci

Födelsedagsbarnet Smulan och jag

Camulla och Markus

Martina

Kommentarer
Postat av: cissilalia

kom hem till oss ikväll.ska försöka få hit camulla åxå

2009-08-01 @ 12:24:25
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herrejävlar vilka pattar

2009-08-02 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0