Jag är trött, trött och lite sliten

Igår var mycket mer lyckad än fredagen. Satt hemma hos Cicci först, johan jonas och victor skrev en låt. Riktigt roligt att lyssna på dom, tokiga karlar.
Efter ett tag kom Martina, hon fick sluta tidigare, så vi drack lite mer innan vi drog upp till mårtenstorp. Jäklar vad roligt det var där, massa dans blev. Tills några tyckte att klockan var för mycket musiken var för hög osv, då fick vi sluta dansa och åka hem.

Jansson kom och hämta oss, han skulle till jonas så han körde hem mig sist. när vi kommer åkande över byn, utanför kopparbergsskolan ser vi att polisen kommer i zaras korsningen, dom stannar och låter oss åka förbi. Sen åker dom efter och när vi stannar stannar dom och då får jansson blåsa. dock hade han plånboken uppe vid jonas så han fick springa upp och hämta den. då börjar polisen prata med mig, frågade om vi bodde här och sådär. så säger jag att jansson bor vid jonas haha och sen pekar jag på mitt hus, då säger dom "jaha, så passande" hehe mm. Ja sen gick jag med upp till jonas, för jag vart rädd för polisen. Där höll dom på att spela in låten, det kommer bli en dunderhitt i kopparberg det kan jag lova er.

Idag vaknade jag vid elva, gick upp och käkade sen drog jag iväg till fotbollen. Där hade jag tänkt ta det lungt och titta på matchen, men nehe jag fick stå i kiosken med Lucy och Sabina. Men det var trevligt det med!
Dock slutade matchen 0-0.

Nej om jag ska ta och sova lite kanske.


RÖJJ

Jag och Gabbie, dansa dansa!

DJ, Gabbie och Märta :D

Märta och Cicci, snyggingar!

Daniel kör hårt på nya inne frillan xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0