09.09.14 - föreläsning

Eftersom det bara var en föreläsning idag så var det ganska chill, och dessutom så var det en bra föreläsning. Hängde med nästan hela. Dock babbla han en massa i slutet, och alla var dötrötta.

Meen, kändes helt skumt att komma hem runt fem. Så här sent går man väl inte i skolan? haha nej, men man gör tydligen de på universitetet.
Men iaf, har en massa att läsa tills på onsdag men fattar inte varför jag inte tar tag i det? och är klockan verkligen halv sju? haha hela den här dagen blev ju fakktap!!

Justja, hade tänkt lägga in bilderna från min kamera nu, men tydligen så orkar jag inte det! har bilder från min och Josans myskväll i fredags och från Ansans i lördags när Malin fick mata en mycket full Emma, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0