19 april



jag köpte en klänning igår och gjorde mig festklädd för klaras :)

well, dagen började väl i skolan, chillade lite sen drog jag med fritte in till stan hitta lilla klänningen och stötte även på flickorna Emma Lina och Paulina. Vi drog iväg och käkade, efter de drog vi hem till mig och käka.
sen gick de hem till e&l's bror Jonas medans jag gjorde mig iordning. Drog till station vid halv 8 och träffa Marcus och inväntade tåget från Kopparberg som innehöll Fritjof Malin och Bornis. Medan jag och Malin gick till en busskur gick grabbarna iväg till MM. Efter en stund gick även jag och Malin dit, chillade lite och drack en liten goding cider. Sen drog vi iväg till Patrik som had för ferre, påvägen dit träffade vi emma lina och paulina, så drog vi in till P och lånade toan sen bar de av till klaras. väl där inne köper vi oss en varsin drink. OCH TILL MIN STORA FÖRVÅNING är de en jäkel från Elgiganten som är bartender, dock inte han som gjorde våra drinkar ( som dessutom gav förlite pengar tillbaka, men de löste jag).
Kvällen började arta sig, man drack mer och mer. tjålade med folk träffa gamla bekanta. Sen hände väl en del insidener som inte är allt för roliga att skriva. men änywäy. drog vid ett från klaras, tidigt i know. Men jag hade saker som tvunget att få ur mig. slutade med att jag somnade hemma hos denne person. SÅ INGEN EFTERFEST DÅ HELLER!
fan kom iaf hem till lägenheten vid nio. Uppfriskande dusch och tåg 11.45 med flickora från borlänge :) kul vare iaf att prata om gårdagen xD

Såklart blev de runt 3 timmars sömn inatt, så är väl sleten. FAN helger är till för att sovas på. längtar till nästa helg, en vit helg ( hoppas på en frisk helg också har hosta) för jag har MATCH på Lördag. seriepremiär, den du !

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tjafan!! vad hände igår alltså? vart försvann alla? man hitta liksom en och en lite var stans. ingen visste någonting vart nån var typ ju :D jäkla randomkväll alltså!! jag hade väl ganska kul! inte den roligaste kvällen. men helt okej! jag var ju inte kanon så.. men jag hade kul åt fulla fritte iaf ;D
fan linn! snacka om att VI ska till DH winter! fan va sugen jag är.
träffa nån snygg kille som är kung på CS (dreglar) :D:D:D:D sen alla discon där osv! fick se filmer från olika DHn nu! blir fett taggad :D

tränade du idag eller?

kram kramkramkramrakr mrama:) (ps. jag har träffat kallie)

2008-04-20 @ 00:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0