matchen

Back ? jag kan inte spela back. haha och de kan jag verkligen inte, jag springer runt lite fram lite bak. är förvirrad heeela tiden. "är jag för långt upp", "ska jag markera henne" !!

I alla fall. I början av andra perioden går jag in och fyller på vatten flaskor, bara för att man sitter på bänken så behöver man ju inte sitta där hela tiden.
Kommer ut och tänker " hmm, undra om något har hänt. Nej ser inte ut som de iaf"
Matchen rullar på, mycket tjafs från andra laget och deras tränare.
när de är två minuter kvar gör lillån mål, HELVETE tänker jag...
Fan får inte förlora på hemma plan fan fan fan....
Matchen är slut, alla ser lika ledsna ut som mig, så hör jag någon som säger " 1-1 är väl inte så farligt"
wooot 1-1 ? :O jahaaaa, de vart alltså ett mål när jag var inne och fyllde på flaskorna.

haha så 1-1 mot lillån
dom där gnälliga jävlarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0