Onsdag

Igår var jag sjukt duktig, jag gymmade - dock ytterst lite. Sen solade jag.
När jag kom hem damsög jag sen tvättade jag mitt golv och böt sängkläder. torka golvet tog en timme nästan, och jag bor på 15 kvm ? haha var ju tvungen att flytta en del på sängen för att nå överallt.

Har historia nu, men Biggan är inte här, vad ska man göra då liksom?

Idag ska jag nog käka sushi, är fett sugen på det.

Jag och Malin har kommit på att vi vill spela poker, och att det ska vara endast tjejer. Men vilka fan finns de i byn som vill spela poker med oss? En annons i NA, blir nog så tillslut ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns de ingen poker-brud-klubb i örebro då? för då kan jag ju komma in, så kan vi paaaaaartaja varje gång (A)

//malin

2008-10-15 @ 13:44:07
Postat av: Anonym

vi måste ha ett aggressivt "team-namn" och varsinna "nicknames" så vi låter coola 8D



/malin igen

2008-10-15 @ 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0