Onsdag

Idag var det historia som stog på listan.
Gjorde inte så mycket, satt mest och flumma och sålde biljetter till Studentkryssningen 16 maj (funcruises.se).
Fick 50 biljetter igår och nu är alla uppbokade eller "paxade" ska höra av mig till snubbarna imorn om jag kan få lite mer för nu har jag missat att ta med min egna klass.

Satt kvar i skolan efter lektionen och väntade på käk, åt min mat sen drog jag upp på stan och träffade Mikaela och Malin så drog vi ner till Wadköpingsskolan och hade balmöte, jag är ju med i balkomitén.

Efter mötet drog jag upp på stan och träffade Titti och Jojo, vi gick till La Baguette och tog oss en fika.
Varm choklad är ju aldrig fel.

Vad ska man vara på Halloween ? Det är ju den stora frågan, Johan kommer bara med dåliga förslag :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska linda in mig i ett trasigt lakan och smeta blod på de hahahhaa :D easy



/mallan mellan

2008-10-22 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0