tänk om

Tänk om varje kväll denna sommar kunde spenderats som igår?

Igår var vi innebandytjejer till gymmet och kollade in vad som händer och när vi ska vara där osv.
Efter gymmet åkte jag med Sabina ner till Bångbro och vi gick på en långpromenad och pratade en massa massa massa. Det var hur trevligt som helst. Sen fick jag skjuts hem av henne.
När jag kom hem tog jag bara på mig lite mer kläder och så hämtade jag Martina och födelsedags barnet Natalie. så åkte vi ut till djäkens och starta en brasa. Efter ett tag kom det mer folk, som åkte hela vägen från linde.
Var hur trevligt som helst. synd att man blir att lukta så mycket rök när man eldar.

Nu ska jag ta och kasta mer ifrån mitt rum, hittade nyss två gamla dagböcker. Pinsamt, men ändå så roligt att ha. Min senaste ligger i örebro. Den har jag skrivit i sen i sjuan till andra året på gymnasiet tror jag. sen tog den slut. Tyvärr, älskar att ha sånt kvar, även fast det är väldigt, väldigt pinsamt ibland.


Kommentarer
Postat av: cissilalia

sötlinn:P

2009-08-21 @ 18:54:24
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0