09.12.09

Önskar jag hade lite bilder jag kunde slänga in här, har varit lite dåligt med de på senaste tiden. Men jag har tappat bort min lilla kamera och tappat bort min laddare till systemkameran, haha! Jag lyckas då fan med allt. Sitter och försöker plugga lite, gick rätt bra där ett tag, fick flyt i en timme eller mer.
Hoppas tentan går bra, har iaf fått reda på att man får gå kvar. phiju.
Omtentan på denna omtenta ligger dock i Juni, roligt va? hur ska man minnas saker då.

Naj, om jag ska ta och äta lite av min goda gryta jag gjorde igår, borde ju strax vara dags för lunch, eller?


Slänger in en bild på min kusin Maria som har kommit in på
läkar linje. Grattis Kusin vitamin, är så glad för din skull (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0