09.12.16

Har gått hyvsatt bra utan dator i två dagar, inte börjat klättra på väggarna iaf.

I måndags blev de julmat med Emma och Michaela, myyyyysigt!
Igår var jag först i skolan mellan 8 - 9.30 sen var jag hemma och städade tvättade och lite sådär. Sem bar det av mot Uni igen. Eller rättaresagt hem till Anna, vi hade en liten klassfest. Vi gick till Willys och handla och lagade mat tillsammans och sen lagade vi den. Alla 9 personer som var där. Själv tog jag på mig uppdraget med att steka köttfärs. 2.200 gram. Alltså två jävla kilo. Vi käkade tacos alltså. Hade de hur mysigt som helst och så körde vi lite sanning och konka, nyktra då alltså.

Idag vakna jag vid åtta, efter att ha fått en massa sms från en väldigt oväntat person på natten.
Vi gick ut vid tio och skulle shoppa julklappar. Träffade på Emma och Michaela på stan och gick med dem sen gick vi hem till dom så hämta pappa mig där vid ett. Vi åkte ut till mberg och shoppade massa massa julklappar och strosade runt. Sen har vi även firat saga idag som fyllde hela fem år igår.

Nu på kvällsingen har jag varit på promenad med Martina Lisa och Bella.


jag putte linus anna malin malin ida malin (:
trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0