09.12.30

Oooh, så hungrig jag är. Och trött också.
Idag 13.30 skulle jag varit vid tandläkarn. Men imorse vaknade jag av att telefonen ringde, tjugo i åtta. Blöööh tänkte jag och tröck på upptaget, de va hemligt nummer. Somnade om någon sekund sen ringde hem telefonen, "nu äre någon som har dött" var väl första tanken. Meeeen, de va tandis, undrade om jag kunde vara där nere till åtta. Så fem i åtta var jag där. Dom slipade och grejjade, sen var de klart. på tjugo minuter.

Åkte hem och käkade sen drog jag ner till Syster och gosade med barnen till tjugo i tolv. Har hunnit med att plugga och läsa lite, snart kommer pappa hem och maten står på spisen och är snart klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0