09.12.31

Ska snart åka ner till syster, i min nya klänning.

Åkte till Ludvika idag med brorsan och annsofie. Hoppade av på stan när dom åkte till Willys och kollade runt lite. På Åhlens hittade jag en klänning i svart, provade den och sen fick jag även se att den fanns i aprikos, så jag tog den, för hittade nämligen ett midjeskärp som är fullt i paljetter. Så nu har jag sminkat mig och sådär, väntar på att bror kommer och hämtar mig och pappa så ska jag äta middag med familjen. Sen blire nog fest förhoppningsvis. Annars ska jag bli snor full ändå.

Juste, jag har köpt en ny telefon idag också. Men den får stanna hemma idag. Annars skulle jag väl tappa den i snön eller någon annanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0