Kumla

Yeees, idag bar det av mot Kumla med Annsofie, åååh klänningen kommer bli så fin. mätte och sådär och valde tyger och hur den ska se ut och sen åkte vi till en skit bra tyg affär och där hitta vi både rosa spetsen som kommer vara runt magen och rosa typ siden band plus samma färg till nederkanten på klänningen. ååååååh, vill ha klänningen nu nu nu. ska nog dit om typ 2 veckor och prova den och göra det sista. längtar himla mycket vill jag lova. och skorna är beställda HOPPAS dom finns i min storlek och att dom kommer snart. det skulle vara alldeles underbart!

Sen måste jag börja lära mig prova kläder innan jag köper dem :/ köpte två linnen idag, neon färger. meeen dom sitter hur jävla fult som helst och jag hitta inga röda leggins. och pappsen är i örebro så kan inte beställa heller.

jaja jag måste vila lite nu, så jag orkar med kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0