söta

Jag har fått höra en hel del söta saker under min tid på dagis, och det skär i hjärtat på mig när jag tänker på att om två veckor är det min absolut sista dag där. usch hemska tänka, får verkligen ta vara på tiden...
haha iaf för några dagar sen när jag stod i hallen och hjälpte barnen att klä på sig så kom en kille fram till mig och sa " Linn, jag tycker om dig" aaw, så gulligt. Sen för någon dag sen sa en tjej "Linn, jag tycker om dig eller jag tror alla tycker om dig, för dom liksom vill sitta i ditt knä hela tiden och sådär" nästa gång vi hade samling satt hon i mitt knä, tihi och idag sa en tjej " Linn, du har mjölk mustach, du får gå till skolan med mjölk mustach" " Men jag ska inte till skolan på två veckor" "Nej de ska du inte, du får inte lämna oss, du ska ju stanna kvar här".
haha ne usch dom är så himla söta där nere (:

har iaf vart ner till syster idag sen gick jag med henne och ida upp till tavelmannen för idag jobbar syster och inte jag, skööööööönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0