gårdagen

Igår blev de som sagt Örebro med Elin hennes kompis Michaela och Bornis. Vi var ut till Elgiganten först, där lämnade jag in min telefon och sen köpte jag en ny extern hårddisk.
Sen blev det lager 157, där köte jag en sån där hög midjekjol, inte alls min stil, men vafan. Skadar aldrig att ha, köpte även en lite kofta till Melvin där.

På stan blev det kina med bornis sen köte jag en lila t-shirt till kjolen en klänning, likadan som den gula och svarta som jag har fast ljusblå. Blev även lite nytt smink, och två till presenter till Melvin. Tror inte det var något mer? mhm, man vet aldrig. Sen åkte jag och bornis på en liten tripp i örebro, träffade Brorsan annsofi och melvin utanför eurostop, konstigt var det. När jag står och pratar med dem ser jag att bornis har träffat sebbi bebbi och en till kopparbergare. Mycket skumt.

Tillsist var vi in på netonnet lager shop. Elin köpte sig sin telefon och jag köpte mig min plattång.

Kom hem sminkade om mig fräshade till mig satte på mig min höga kjol och blev snabbt 40+are.
Åkte hem till Cicci, satt där ett tag, drack en cider och sen kom tjoffen och körde oss till Linde.
Kom hem till Gabbie mitt i ölspelet, perfekt säger jag bara! Satt där någon timme innan taxin kom och hämta oss. Kom just på varför det gick åt femhundra kronor igår, tyckte det var konstigt när jag bara betalade inträde en smirnoff och bensin hem, men vafan betalade ju en slant på taxin också.

Hade en super rolig kväll verkligen, det var hur mycket folk som helst och jag träffade mikaela och evelina och spenderade mest hela kvällen med dom på dansgolvet.

Idag har jag varit hur seg som helst, trott att jag fått svininfluensa och allt. Vart på barnkalas för melvin som fyller tre idag och sen varit med Lucinda.



Kommentarer
Postat av: cissilalia

men få se på kjolen da kvinna!! hihi på torsdag bär de av å köpa sprit på cinderella ^^ sen blire sanfran cissi til linn :)

2009-07-27 @ 11:43:00
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: lucindae

Tack älskling, du är bra jävla snygg du också ska du veta! Hih :) <3<3

2009-07-27 @ 17:14:44
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0