Gold, i regn och solsken

Börjar tröttna på att jobba, men efter imorgon är det bara tre veckor kvar och lönen går det inte att klaga på!

Idag på jobbet bestämde vi oss för att spela golf, Jag tom och bornis. Hade dock glömt att jag skulle vara barnvakt, så fick springa upp till tavelmannen ett tag och sitta och hålla i Ida medans syster jobbade. Sen ringde Tompa och sa att bornis var klar med städningen och skulle snart bege sig till byn. Så det var bara att knata hemått, skynda mig och sätta mig i soffan. Och så tänkte jag, esch. Jag sover lite. Så jag sov i 20 minuter typ innan dom ringde. Hur skönt som helst, haha! Vad tokig jag är.

Själva golfen gick väl sådär, lite till och från hela tiden. På tredje hålet började det spöregna men när vi hade gått halva fyran så slutade det och solen kom fram.
Hoppas på golf en eller flera ggr i veckan från och med nu!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen så jag kommer i säng snart. Boken jag läser heter människohamn förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0