sjuuukt trött

Var tungt att gå upp i morse kan jag lova, var hur trött som helst. Men pallra mig upp och åkte och hämta allihoppa.
Men jobbdagen gick hur snabbt som helst, det var super skönt! Kom hem och hann bara läsa igenom mina student papper jag fått, har fått mitt nollningsschema, jäklar vad dom vill att jag ska supa. 15 dagar totalt på en månad, de är ju galet.
Första fyra dagarna ska de tydligen vara fest varje kväll. Mhm, undra om malin t är i samma grejj som jag är ?

Sen efter det blev det golf tillsammans med Tom Veronica och Bornis. Gick verkligen inge bra idag, usch! Visst är jag dålig men det där var ju inte ens kul.

Uppropningen för universitet är 26 Augusti, det är ju tur att jag jobbar så jag har råd att supa i tusen år.. Men får väl ta de lungt och bara smådricka eller så.

Nej, nu ska jag chilla sen blir de dusch och säng, imorn blir det klippning och möte med Innebandyn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har mitt den 27 augusti! jag som hoppades på att du skulle dit samma dag, attans :b

2009-07-21 @ 10:51:22
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0