Är väldigt väldigt trött

Blev ingen mykväll hos Lucy igår, blev dock en myskväll hos Kajsa. Hon och jag tittade på Kill bill 2 medans Dennis sov, han skulle jobba natt så vi fick smyga och tissla och tassla. Kajsa skulle även vara hundvakt åt lilla Zacho, så när han kom förbi gick vi ut på en liten kvällpromenad.

Imorse gick jag upp och fixade med tvätten och sådär. Sen skulle jag ge mig iväg mot kajsa, då hade min telefon dött. Displayen är trasig. Som tur är fungerar min gamla vattenskadade telefon nu. Jag Kajsa och Zacho tog oss en tur runt finnhyttan innan vi gick hem till henne och Dennis igen. Nattskiftet hade visst slutat och Zacho väckte glatt både Robin och Dennis.
Kajsa var superpepp på minigolf så det var väl bara att åka iväg och spela de i Lindesberg, när vi kom dit lät de helt annorlunda från kajsas sida " jag vill inte spela tråkig minigolf, de är inte lika kul som i spanien" haha tokfia!
Men faktiskt så var det riktigt kul att spela minigolf, inte gjort de sen jag var på Zakyntos, sen blev det lite mjukglass också.

Lär sova tidigt som fan idag, imorn ska jag gå upp klockan 6, jobba 7 - 15, barnvakt 16 - 18, innebandy 19 - 20?20.30? och sen hämta brorsan vid typ elva ute vid golfbanan. Jag kommer helt ärligt att dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0